Crowdfunding cycling agency Count Me In levert meer dan €100.000 op

1 min , November 24, 2022

ANTWERPEN, 24 november 2022 - Van een marketingbureau naar een omvangrijk ecosysteem van fietsgerelateerde initiatieven. Count Me In onderscheidt zich door bijzondere wielerevents, brand activation en PR voor haar partners. Na een investeringsronde van €110.500 heeft het jonge collectief nog meer troeven om haar eigen groeispurt te ondersteunen.

Rondje Spijkenisse, PlugPlug Hageland of een driedaagse op de mountainbike: Count Me In is in eerste instantie een professionele organisator van een- of meerdaagse trips. Gekend - en geapprecieerd - in het fietswereldje, maar ook een gerespecteerde partner voor corporate events met routes op maat.

Daarnaast verzorgt het marketingbureau de brand activation en PR voor partners als Skoda, Ethias, Castelli en Scott.

Deze partnerships blijven aangroeien: het moment voor de Antwerpse onderneming om zelf externe investeerders aan te trekken om de groeispurt te financieren. Een samenwerking met het Gentse crowdfundingplatform WinWinner leverde Count Me In €110.500 op via 60 verschillende particuliere investeerders.

“Een bevestiging van ons sterke netwerk van liefhebbers”, aldus oprichter Wies Jaspers. “Met Count Me In mikken we op zowel ervaren fanatiekelingen als het brede publiek dat haar eerste stapjes in de fietswereld zet.”
Oprichter Wies Jaspers

Eventcoördinator gezocht

De groeifinanciering wordt enerzijds aangewend om een groter magazijn te huren waar promomateriaal voor de partners gestockeerd wordt, anderzijds geeft het de onderneming ruimte om een extra teamlid aan te nemen. Geen overbodige luxe: met ook nog het gps-routeplatform De Parcoursbouwer en het eigen koffiemerk Café Copain Cycling Roast, heeft het kleine team al haar handen vol.

“Met een voltijdse eventcoördinator erbij kunnen we sterker inzetten op onze grootste groeitak: partnerships en merkactivitatie”, vertelt Jaspers. “Onderscheidend en innovatief blijven in een competitieve markt blijft een uitdaging, maar voor 2023 hebben we nu al een aantal mooie events op de agenda.”

Wies Jaspers
Oprichter Count Me In
wies@countmein.cc

Count Me In wil jou onvergetelijke momenten op de fiets bezorgen. Met eigen merken De Parcoursbouwer en Café Copain Cycling Roast bouwt de Antwerpse onderneming aan events voor iedereen: van de beginnende fietser tot de fanatieke getrainde wielertoerist.