Gezonde frisdrank houdt investeringsronde

2 min , February 10, 2022

GENT, 10 februari 2022 - Voor wie eens iets anders wil dan alcohol, een klassieke frisdrank of een simpel glas water, biedt razzle een drankje dat alles heeft. Eentje met natuurlijke en gezonde ingrediënten, een geweldige smaak en geproduceerd op Belgische bodem. De onderneming kan al rekenen op een enthousiast publiek, want van wie razzle al proefde, werd 80% klant. Om verder in te zetten op haar groei startte de onderneming een crowdlendingcampagne op bij het investeringsplatform WinWinner, met als doel tussen de €50.000 en €200.000 op te halen via leningen.

Founders Mathieu Dedecker, Alain De Bruyn en Floris Combes werkten jaren zij aan zij bij Alpro toen ze op het idee kwamen samen een bedrijf op poten te zetten. Al snel kwamen ze overeen om zich volledig te focussen op een gezonde, natuurlijke én lekkere frisdrank zonder compromissen: razzle.

“De Belgische consument moest tot nu toe telkens compromissen sluiten bij het kiezen van frisdrank. Dat eindigde dan vaak bij een teleurstellend alternatief. Daarvoor willen we met razzle de oplossing zijn. Onze frisdrank is ideaal voor wie zoekt naar gezonde, natuurlijke en lokale consumptie, lekkere producten en variëteit aan smaken.” - Mathieu Dedecker, co-founder en marketingverantwoordelijke razzle

Enthousiaste community

De all-in-one frisdrank van razzle blijkt ook aan te slaan. 80% van wie de blend van vruchtensappen, kombucha en kruidenextracten al eens proefde, werd klant en maar liefst 75% van de consumenten geeft een product liking van 7 of meer op 10.

Ondertussen kan je razzle vinden in een 200-tal verkooppunten zoals Origin’O, BioVita en Aveve en daarnaast kan je de flesjes ook online bemachtigen.

Groeien via ambassadeurs

Om met razzle nog meer mensen te bereiken wil de onderneming nu investeren in haar groei. Om de distributie van haar product uit te breiden wil razzle een fulltime salescollega aanwerven, meer horecazaken bereiken en over de grenzen gaan verkopen. Daarnaast wil razzle nog meer naamsbekendheid creëren door extra frigo’s, displays en tastings naar het winkelpunt te brengen.

Daarvoor plaatst de onderneming haar vertrouwen in het grote publiek. “We willen met razzle funding ophalen via crowdlending, zo kan de community mee investeren in onze toekomst en kunnen we razzle-ambassadeurs samenbrengen die geloven in ons verhaal”, legt Mathieu uit.

Via WinWinner wil razzle minimaal €50.000 en maximaal €200.000 ophalen. De teller staat momenteel op €63.000. Investeren in de WinWinner-campagne van razzle kan tot en met 2 april 2022. Meer informatie vind je op het WinWinner-platform.

____

Mathieu Dedecker
Co-founder razzle
mathieu@razzle.be

Razzle biedt haar consumenten een frisdrank zonder compromissen, eentje dat alles heeft: gezond, lekker, natuurlijk, verfrissend, biologisch… Je kan razzle al vinden in een 200-tal verkooppunten zoals Origin’O/Ekoplaza, BioVita en Aveve.