Heftig webbureau bezorgt klanten veilige én esthetische website

2 min , October 21, 2021

OOSTKAMP, 21 oktober 2021 – Ondernemingen en overheden kunnen bij Heftig terecht voor de bouw van een veilige, up-to-date én esthetische website. Van die service genieten al zo’n 450 klanten. Dat zijn voornamelijk kleine ondernemingen, maar ook enkele grotere organisaties zoals Barco en Universiteit Gent klopten al aan bij Heftig. Nu wil de onderneming investeren in de optimalisatie van haar product en in internationale uitbreiding. Om dit te realiseren startte Heftig een crowdfundingcampagne op.

Een digitale must

Elke zelfstandige ondernemer heeft wel een website nodig. In tijden van digitalisering kan je het haast niet meer maken om geen online visitekaartje te kunnen voorleggen aan (potentiële) klanten. Vaak hebben zelfstandigen echter geen tijd, zin of voldoende digitale skills om zelf een website op te zetten en te beheren.

Gelukkig past op elk potje een dekseltje. Heftig ontneemt kleine zelfstandigen van hun websiteperikelen: de onderneming zorgt voor goed werkende, esthetische en veilige websites.

“We maken het makkelijk voor bedrijven, organisaties en overheden om zelf een professionele website te ontwerpen en te bouwen die mooi oogt en online scoort. Via onze helpdesk ondersteunen we klanten die vragen hebben bij de werking van hun webpagina,” vertelt Maarten De Block, zaakvoerder van Heftig.

Heftig aanbod

Maarten is IT’er van opleiding en heeft al een jarenlange ervaring in de sector. Hij zorgt ervoor dat de software van Heftig op punt blijft. Als serial entrepreneur is Maarten ook zaakvoerder bij andere bedrijven die actief zijn in de IT-sector.

Heftig ontwikkelde in het contentmanagementsysteem Drupal een platform voor websites dat gebaseerd is op de best practices uit marketing en website-ontwikkeling. Klanten van Heftig kunnen kiezen voor verschillende pakketten.

“We bieden de pakketten aan in 3 niveaus, beginnende bij een basispakket. Daarnaast kan je kiezen voor eentje met een groepsworkshop of je kan gaan voor een full option-pakket,” legt Maarten uit.

Groeiplannen

“Om de volgende stap te zetten in ons groeiverhaal, zijn we op zoek naar minimaal €50.000 en maximaal €100.000. Hiermee willen we investeren in productoptimalisatie en in personeel om geografisch uit te breiden,” gaat Maarten verder. Om dat bedrag op te halen startte Heftig een crowdfundingcampagne op bij het investeringsplatform WinWinner. Momenteel staat de teller op €12.000.

Investeren in de WinWinner-campagne van Heftig kan nog tot en met 28 november 2021. Meer informatie vind je op het WinWinner-platform.

Maarten De Block
Zaakvoerder Heftig
maarten@heftig.be

Heftig wil ondernemers helpen met het bouwen en up-to-date houden van een mooie, duidelijke en veilige website. Dit deed de onderneming al voor zo’n 450 klanten. Naast de hoofddoelgroep van kleine ondernemingen werkte het bedrijf ook al voor grote organisaties zoals Barco en Universiteit Gent.