Knees to chin valt in de smaak bij 64 crowdinvesteerders

1 min , May 12, 2022

GENT, 12 mei 2022 - Met vier restaurants in Brussel zijn ze in de hoofdstad al vertrouwd met Knees to chin. Nu willen zussen Roxane en Agathe Gernaert ook Gent overdonderen met hun rice paper rolls. Via een crowdlendingcampagne haalden ze €135.000 op om de opening van hun vijfde restaurant mee te financieren.

Founders Agathe en Roxane Gernaert haalden €135.000 op voor de opening van hun nieuwe restaurant

Ghent, here we come’. Toevallige voorbijgangers in de Voldersstraat zullen de affiches misschien al opgemerkt hebben. Tegen de zomer opent Knees to chin hier haar vijfde vestiging. Op het menu? Rice paper rolls, waarvan ze er elk jaar al zo’n 500.000 verkopen.

“Deze huisgemaakte spring rolls zijn ons handelsmerk en zijn uniek in België”, vertelt founder Roxane. ”Lactosevrij, laag in gluten en met verrassende smaakcombinaties: kokosomelet, gekarameliseerde tofu of crispy bacon om er paar op te noemen.”

Welkom in Gent

Via een crowdlendingcampagne bij investeringsplatform WinWinner zocht en vond Knees to chin investeerders om deze vijfde hotspot mogelijk te maken. “Een sterke en trouwe community is altijd een troef geweest van Knees to chin”, vertelt Agathe. “Daarom leek een financieringsronde in samenwerking met de Gentenaars van WinWinner een goede stap om hier naamsbekendheid te verwerven.”

Het concept met Vietnamese street food viel dan ook in de smaak: 64 verschillende investeerders stapten mee in het verhaal van de Brusselse zussen, goed voor €135.000 in totaal.

Roxane Gernaert
Co-founder Knees to chin
+32 473 62 43 0
knees to chin@gmail.com

Knees to chin introduceert Vietnamese street food in België. In Brussel verkopen zussen Agathe en Roxane al rice paper rolls in vier filialen, nu richten ze hun blik op Gent.

Matthias Browaeys
Founder & CEO WinWinner
+32 494 58 22 24
matthias@winwinner.be

WinWinner is een crowdlendingplatform waarop ondernemers hun ambitieuze groeiplannen met hun netwerk kunnen delen. Op die manier kunnen ze ambassadeurs zoeken en hen laten investeren in hun groeiverhaal.