Verzorgingsproducten op kindermaat slaan aan bij de crowd

2 min , February 3, 2022

HASSELT, 3 februari 2022 - 4allseasons maakt het met haar speciale verzorgingsproducten dolle pret voor kinderen wanneer het tijd is voor een douche of bad. In haar pop-up store in Hasselt en via een 100-tal verkooppunten in België verkoopt de onderneming speelse en verrassende producten waarmee kinderen vanaf 3 jaar zelf aan de slag kunnen onder de kraan. Om te investeren in uitbreiding van het gamma en over de grenzen startte de onderneming bij investeringsplatform WinWinner een crowdlendingcampagne die al €60.000 opbracht.

Toen founder Annelies Van Gaever voor de zoveelste keer moest trekken en sleuren om haar kids in bad te krijgen, was het genoeg geweest. “Ik zou gewoon zelf iets voorzien dat het douche- of badmoment voor kinderen veel leuker en zo voor ons veel makkelijker maakt. Ik ben samen met m’n kids gaan brainstormen over wat in hun wereld populair is en zo ben ik op thema’s als eenhoorns en zeemeerminnen gekomen”, legt Annelies uit.

Speciaal voor kids

Ondertussen voorziet 4allseasons meer dan 30 verschillende producten, van gekleurde shower foams tot knetterende handgels. Die verkoopt de onderneming in haar pop-up store in Hasselt, die ze te danken heeft aan de ondernemerswedstrijd Start in Hasselt. Daarnaast zijn de producten van 4allseasons ook te vinden in een honderdtal zaken in België, waaronder kapsalons en kinderkledingwinkels.

“Alle producten zijn op kindermaat gemaakt zodat zij ze zelf kunnen ontdekken. Daarnaast zijn ze ook vegan, bevatten ze allergeenvrije parfums en zijn ze vrij van schadelijke stoffen, wat de producten helemaal kindvriendelijk maakt.”
Founder Annelies Van Gaever met een van haar producten

Crowd is fan

De zaken lopen goed en de producten slaan aan, maar hier stopt het niet voor de ambitieuze onderneemster. Annelies wil graag groeien met 4allseasons. Daarom startte ze een crowdlendingcampagne op bij het investeringsplatform WinWinner om via de crowd groeifinanciering op te halen.

4allseasons wil investeren in de uitbreiding van haar gamma. “Er komen nieuwe producten voor nog leukere badkamermomenten voor kinderen. Denk aan haarborstels, spiegels, handdoeken,... Daarnaast staat een actief marketingplan op de agenda en willen we ook over de grenzen naamsbekendheid maken via vertegenwoordigers”, legt Annelies uit.

Via WinWinner wil 4allseasons minimaal €50.000 en maximaal €100.000 ophalen. De onderneming haalde ondertussen al haar minimale doelbedrag op, en dat in nog geen tien dagen tijd. Investeren in de WinWinner-campagne van 4allseasons kan tot en met 26 maart 2022. Meer informatie vind je op het WinWinner-platform.

____

Annelies Van Gaever
Founder 4allseasons
+32 479 42 85 80
info@4allseasons.be

Met ondertussen meer dan 30 verrassende verzorgingsproducten creëert 4allseasons een speels en zelfstandig badmoment voor kinderen vanaf 3 jaar. De producten zijn volledig op maat van kinderen gemaakt, zodat ze zelf aan de slag kunnen.

Matthias Browaeys
Founder & CEO WinWinner
+32 494 58 22 24
matthias@winwinner.be

WinWinner is een crowdlendingplatform waarop ondernemers hun ambitieuze groeiplannen met hun netwerk kunnen delen. Op die manier kunnen ze ambassadeurs zoeken en hen laten investeren in hun groeiverhaal.